------------
Για την αυτοοργανωμένη αντιεμπορευματική παραγωγή "01:26:54"
Από τις 26 Απριλίου έως την 1η Μαίου 2006, μια ομάδα 20 περίπου ανθρώπων (κυρίως από τις συλλογικότητες Φάμπρικα Υφανέτ, Μηχανή και +τεχνία-,) στήσαμε την παραγωγή του «01.26.54» στηριγμένοι στις αρχές της αδιαμεσολάβητης, αυτοοργανωμένης, αντιεμπορευματικής δημιουργίας. Χωρίς άδειες και σπόνσορες, με ελάχιστα τεχνικά μέσα αλλά και με την πολύτιμη βοήθεια 170 περίπου φίλων, συντρόφων και συντροφισσών, προσθέσαμε μία ακόμη ταινία στις αποσκευές ενός από τα πιο ενδιαφέροντα εγχειρήματα των καιρών μας: του αγώνα ενάντια στη βεβαιότητα της απόλυτης τάξης.
Η ταινία έχει υποτιτλιστεί σε 10 γλώσσες (+ελληνικά για προβλήματα ακοής) και έχει αναπαραχθεί σε 1700 κόπιες οι οποίες από σήμερα κυκλοφορούν και θα διανέμονται χωρίς αντίτιμο (επικοινωνήστε στο 01.26.54@disobey.net και www.disobey.net/01.26.54.).
Επίσης η ταινία ανέβηκε σήμερα (23/11) ως torrent στη διεύθυνση:
http://www.black-tracker.gr/details.php?id=170
---------------------------------------
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ
Ο Βασίλης, φανατικός κινηματογραφόφιλος και οξύ κριτικό πνεύμα, προσπαθεί να πείσει το περιβάλλον του ότι η Λένι Ρίφενσταλ, η κινηματογραφίστρια του Γ’Ράιχ, ήταν ένα υπερεκτιμημένο ατάλαντο κτήνος και όχι μία μεγάλη γυναίκα πρωτοπόρος της 7ης τέχνης. Βάζει λοιπόν στο μικροσκόπιο το «Θρίαμβο της Θέλησης», την ταινία-σταθμό της Ρίφενσταλ, και προσπαθεί να ανακαλύψει τα αισθητικά της «σφάλματα». Τα πράγματα παίρνουν βέβαια μια απρόσμενη τροπή όταν ανακαλύπτει ότι στη 1 ώρα 26 λεπτά και 54 δευτερόλεπτα της ταινίας …
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΘΟΝΗΣ
Α’ ΠΡΟΒΟΛΗ
Κυριακή 25/11/07, 21:00
Δίπλα στη Στοά Μοδιάνο
(Είσοδος από Β.Ηρακλείου)
-----------------------------------
Υ.Γ. Και αυτό είναι το link από το πιο πάνω trailer αναμένεται να ανεβάσει στα ύψη τις πωλήσεις (…) της ταινίας.
8 σχόλια:
siga ta aimata aimofile....
peri trelas kai kataras o logos..
anyway to 149 atoma enantion sistimatos sounds hilarious. i trela me monaxia kai ligmo...
voithia mas..............
χμμμμμ, την κατέβασα αλλά δεν έχει ήχο.Εχει μονο τον φάκελο VIDEO.why?
Τα αρχεια .vob του φακέλου VIDEO των DVD εμπεριέχουν ήδη τον ήχο. Ο φάκελος AUDIO είναι μόνο για τις μεταγλωττισμένες ταινίες. Στο συγκεκριμένο, αρκεί να κάψεις ένα dvd με το Nero (ή κάποιο άλλο παρεμφερές πρόγραμμα) κάνοντας την επιλογή DVD-VIDEO και αντιγράφοντας όλα τα αρχεία στο φάκελο VIDEO.
Ευχαριστώ για την διευκρίνηση. Θα μπορέσω να την δω τις επόμενες μέρες.
Μόλις είδα την ταινία σας.
Καταπληκτική. Με συγκίνησε η προσπάθεια σας. Τι δεν θάδινα νάμουν παρών στα γυρίσματα και γιατί όχι να συμμετείχα σαν "καλός" κομπάρσος.
Έχετε καμιά άλλη στα σκαριά;
Και πάλι μπράβο, βλέπνοντας την έννοιωσα την ελπίδα
Άρτια σκηνοθετικά, άρτια μουσική επένδυση, ωραίες εικόνες, ωραία θεματολογία, η ομαδικότητα και η συλλογικότητα είναι εμφανής και έντονη οπότε μάλλον το στοίχημα το κερδίσατε, δεν πίστευα ότι μπορεί έτσι να βγει κάτι καλό αναθεωρώ και περιμένω για το επόμενο βήμα...μπράβο παιδιά....
Εντυπωσιακά αξιόλογο το όλο έργο. Ο τρόπος που έφτασε στην τελική του μορφή είναι πρωτόγνωρος για τα εντος των τοιχών δεδομένα.Και πέρα από πρωτόγνωρος είναι αξιόλογος και φως στο σκοτάδι του ισοπεδωτικού ατομικισμού που χαρακτηρίζει την εποχή μας.
Πολλές φορές έχω συμμεριστεί αυτή την αγωνία σχετικά με τα έργα και την θέση. Πολλές είναι οι σκέψεις που μου δημιουργήθηκαν,θα παραθέσω δύο προς τα εσάς.
α. Το θέμα του φασισμού και πολύ πιο συγκεκριμένα του γερμανικού ναζισμού έχει αρνητική χροιά από όλους. Οτιδήποτε τον αφορά έχει αρνητικό πρόσιμο. Το θέμα που αναδεικνύεται λοιπόν γίνεται πιο προφανές αλλά και πιο εύκολα διαχωρίσιμο από τα ζητήματα πολιτικής, αισθητικής,τέχνης κτλ συνολικότερα ως ειδική και κατανοητή περίπτωση.
β. Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ μα την κινηματογράφηση και δεν γνωρίζω το μέσο και την δυσκολία του. Αναγνωρίζω στα πλάνα την προσπάθειά σας και την επίμονη δουλειά, αλλά υπάρχουν σκηνές που η αισθητική ή ή άποψη ή ο τρόπος με ξενίσαν και η θέση του έργου δεν μπορεί να τις επισκιάσει. Π.χ. όταν οι 2 τσιγγάνοι μουσικοί περνάν με αρκετά μεγάλη ταχύτητα πίσω από τους υπόλοιπους τσιγγάνους.Σαν να βιάζονταν να πάνε κάπου ή σαν να ήταν σε κατηφόρα. π.χ. οι διάλογοι στην σκηνή με τις "γυναίκες ραιχ" όπου δεν έχουν καμία φυσικότητα.
Ελπίζω η εμπειρία και η συλλογική σας προσπάθεια να έχει και άλλους καρπούς. καλή συνέχεια επί και πρό της οθόνης
βοηθειααααααααα.....
απο που κ πως κατεβαινει,για μας τους ασχετους?????????????????????
Δημοσίευση σχολίου