1 Οκτ 2007

Άγρια χαρά

Η "Άγρια χαρά" είναι ένα μελόδραμα που θα κυκλοφορήσει -μάλλον- κατά το Δεκέμβριο του 2007 από τις έγκριτες εκδόσεις kalokerisapilas (μόλις θεριέψουν τα ταμεία τους από τις συνεισφορές) και θα γίνει το αγαπημένο ανάγνωσμα όλης της οικογένειας. Κάθε σπιτικό θα πρέπει να έχει από ένα αντίτυπο!

Ο πλήρης τίτλος είναι

Άγρια χαρά
ή ό,τι απέμεινε από το κουκλόσπιτο

μελόδραμα σε μία πράξη


Είναι όντως μελόδραμα (δηλαδή δεν είναι ψευδεπίγραφο, όπως τα "24 Σονέτα"). Για την ακρίβεια είναι μονόλογος για μία ηθοποιό, με μουσικά ιντερμέδια, τραγικά ξεσπάσματα και συναφή καλούδια. Το θέμα είναι συνηθισμένο αλλά κομματάκι προβοκατόρικο - ήδη εισεπράχθησαν οι πρώτες αντιδράσεις. Από τον Αύγουστο (που έσκασε μύτη δειλά - δειλά) υφίσταται συνεχείς αλλαγές και διορθώσεις (διότι με την αυτόματη γραφή δεν πας πουθενά).



Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΗΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ

Το κείμενο κυκλοφόρησε σε κάποιες προσωπικές προ-δημοσιεύσεις (περίπου 30 μέχρι τώρα) που δόθηκαν σε φίλους/φίλες συνοδευόμενες από το αίτημα "πείτε ευθέως τη γνώμη σας για να δούμε αν αξίζει να τυπωθεί" (διότι κατά τη γνώμη μου αυτοί που δημοσιεύουν αηδίες δεν έχουν ειλικρινείς φίλους). Μέχρι στιγμής το feedback είναι πολύ δυνατό (και προφανώς όχι μόνο θετικό).

Το δείγμα αυτής της ιδιότυπης εσωτερικής "δημοσκόπησης" προέκυψε με εξαιρετικά σύνθετο τρόπο και οι φίλοι/ες που έμειναν απ' έξω ας μην πικραθούν, κάποιος λόγος θα υπήρχε (...μα τι μεγαλομανία...). Βέβαια στα αποτελέσματα της δημοσκόπησης πρέπει να λάβουμε υπ' όψιν το στατιστικό σφάλμα που προκαλεί η προσωπική σχέση, διότι είπαμε, οι φίλοι πρέπει να είναι ειλικρινείς, οκ, αλλά είναι δύσκολο να μιλήσεις ευθέως, ειδικά αν δεν σου αρέσει το κείμενο που σου δίνει ιδιοχείρως αυτός που τό 'γραψε... Επομένως, οι απαντήσεις στη δημοσκόπηση εκμαιεύτηκαν από τα συμφραζόμενα των σχολίων που έγιναν πάνω στο κείμενο (και προφανώς η κατάταξη των απαντήσεων είναι εντελώς μα εντελώς υποκειμενική).


[αφαιρέθηκε η "στατιστική" διότι κατηγορήθηκε για αντιεπιστημονικότητα και πονηρούς σκοπούς!]

Πολλές ευχαριστίες σε όλους και όλες για το γρήγορο feedback!


-

3/11/2007 Η Άγρια Χαρά μπήκε προσωρινά στο συρτάρι για μια σειρά από λόγους που δεν είναι του παρόντος... Θα ξαναβγεί (ελπίζω) στο μέλλον...


12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ Αιμόφιλε, εκείνο το Κώστας Δ. στην κατηγορία Ε δεν το κατάλαβα. Όσο κι αν κοιτιέμαι στον καθρέφτη δεν βλέπω να υπάρχει κανένας Κώστας Δ. !!
Αποκατέστησε σε παρακαλώ την αλήθεια, έτσι για να "σπάσουμε" το "πρωτόκολλο", καθότι.. προβοκάτορες.

Καλή αρχή
Κ. (σκέτο!)

Υ.Γ. Βάλε κάπου και εκείνη την μικρή παρουσίαση των σονέτων απ' την οποία στο μέλλον θα πάρω την υπεραξία που μου αναλογεί!

Αιμόφιλος Τ. Ινφλουέντζας είπε...

Είχα πει ότι δεν θα σχολιάζω τα σχόλια, αλλά με αναγκάζει ο Δεσποινιάδης...

Το καλύτερο sms που έχω λάβει στη ζωή μου,έλεγε:

Εγώ σου στέλνω ποιήματα
του ερωτικού μου Άδη
κι εσύ μου κάνεις κριτική
σαν του Δεσποινιάδη



(διόλου τυχαίο...)

-

Ανώνυμος είπε...

A. Ξέρεις ότι απεχθάνομαι το θέατρο και όλες τις παραφυάδες του.
Β. Απλώς αμέλησα να σου επισημάνω τα σημεία που δεν μου άρεσαν.
Γ. Απλώς αμέλησα να σου επισημάνω τα σημεία που μου άρεσαν
Δ. Είσαι ανόητος
Ε. Παρακαλώ θα ήθελα να δημιουργηθεί μια ειδική κατηγορία για μένα και την πάθησή μου, ας πούμε κάτι ανάμεσα στο Β και στο Γ (κάτι σαν Γ1/2, όπου θα ισχύουν και οι 2 επιλογές ταυτόχρονα παρακαλώ)
ΣΤ. Παρακαλώ να μετακινηθώ από την κατηγορία Α (στην όποια πρέπει να ανήκει ένα και μόνο ένα άτομο)μόλις φτιαχτεί η δικιά μου.
ΥΓ. Ευχαριστώ, Δέσποινα Δ.

Ανώνυμος είπε...

Θα συμφωνήσω με τη συνονόματη σε όλα τα παραπάνω, παρά το γεγονός πως εγώ τοποθετήθηκα στην κατηγορία Δ. Δε λέω, ήταν τιμητικό να ανήκω στις "προ-δημοσιεύσεις" και σ'ευχαριστώ γι΄αυτό... ωστόσο, θα επιθυμούσα τη "μεταγγραφή" μου στη νέα κατηγορία.Τι αυθαιρεσίες είναι αυτές; Ούτε η AGB δεν τα κάνει αυτά!
Α!και μη σκεφτείς να κάνεις σχόλιο περί γυναικείας αλληλεγγύης,περιμένω να πρωτοτυπήσεις..

Α.Ψ. είπε...

Προς αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας...

Επειδή με διακρίνει μια ψιλοευαισθησία ως προς τις λογοτεχνικές ανακρίβειες, επισημαίνω τα εξής σφάλματα:

"Εγώ σου στέλνω ΓΡΑΜΜΑΤΑ
του ερωτικού μου Άδη
και εσύ μού κάνεις ΣΧΟΛΙΑ
σαν του Δεσποινιάδη.."

Με τιμή,

Α.Ψ.

Ανώνυμος είπε...

Επιβεβαιώνω τα λεγόμενα της(;) Α.Ψ.

Έτσι μου μεταφέρθηκε κι εμένα το τετράστιχο παλιότερα.

Αιμόφιλε, στο είπα και στο τηλέφωνο: Εδώ δεν υπάρχει ασυλία (της συνέλευσης). Εδώ θα "πέσουν κορμιά". Εσύ την επέλεξες (την οδό του blog, εννοώ...)

Ανώνυμος είπε...

Ρε παλιο-ιφλουέντζα δηλαδή δεν μπορούμε ούτε μια διαφωνία να έχουμε; Απλώς σου είπα ότι βρήκα το κείμενο απωθητικά σκληρό κι εσύ με καταχώνιασες;Απαιτώ άνοδο τουλάχιστον κατα μία κατηγορία, αφού για το λογοτεχνικό μέρος σου έπλεξα εγκώμιο...

Ανώνυμος είπε...

Τι αλήθεια εξυπηρετεί η δημοσίευση των αποτελεσμάτων μιας τέτοιας ιδιότυπης έρευνας, με σαθρή μεθοδολογία, όπου οι ερωτηθέντες δεν γνώριζαν οτι θα τοποθετηθούν σε κατηγορίες, ότι οι απαντήσεις τους θα ποσοτικοποιηθούν, ότι η θέση τους θα δημοσιευτεί με στερεονοβικά ακρονύμια προς τη διασφάλιση μιας ντεμέκ ανωνυμίας; Μπήπως για να το ξανασκευτούν; Μήπως για να ζητήσουν να περάσουν στην κατηγορία Ε γιατί θα έχει τις λιγότερες ερωτήσεις; Μήπως για να προσέξουν τι γνώμη θα εκφράσουν στο επόμενο project;
Ο δικός σας όξινος till

Αιμόφιλος Τ. Ινφλουέντζας είπε...

...και να προσθέσω στις παρατηρήσεις ότι η έρευνα είναι επιστημονικά απαράδεκτη διότι έχει ουσιαστικά τρεις καλές κατηγορίες και δύο κακές... (πάντως και μια έρευνα για το χιούμορ μας δεν θα έβλαπτε!)

Οκ οκ οκ, αγαπητές και αγαπητοί, αφού σας ενόχλησε, η στατιστική παίρνει πόδι!

Ανώνυμος είπε...

Τι είναι ρε ινφλουέντζα η έρευνα και την αποσύρεις; Το βιβλίο Ιστορίας της Στ΄ Δημοτικού;

Ο λαός απαιτεί να γυρίσει η έρευνα!!

Ανώνυμος είπε...

εγώ δεν το έχω διαβάσει και γιαυτό το βρίσκω πολύ καλό (που δεν τόχω διαβάσει), ας με τόδινες εμένανε και τότενες θάβλεπες ευγενικές κριτικές λόγω ιδιοχείρου παραδόσεως (ΔΕΝ). να γράψεις ένα μονόπρωκτο για τον άγιο φανούριο και να κόψεις τις κακές παρέες και όχι τις στατιστικές, λέω γω.

Ανώνυμος είπε...

Λες σε πολλούς "τρίτους" τα όσα σου έστελνε το ερωτικο αντικείμενο του πόθου?
Μάλλον εκείνης-ου ήσουν ερωτικό αντικείμενο του πόθου, γιατί αυτός-ή ήταν τελικά βούκινο