31 Μαΐ 2008

ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ

Συνεχίζοντας την παράδοση αυτού του μπλογκ, που μας θέλει πρώτους στη μάχη ενάντια σε όσους καπηλεύονται την ελληνική ιστορία, προσθέτουμε μία ακόμη γροθιά στα απαίσια και αποτροπιαστικά μούτρα των εθνικών μας εχθρών.
----------------------------------------------------------


Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων

(Κυριακή 31/5/08)

Νέα συνταρακτική ανακάλυψη των ελλήνων αρχαιολόγων και μουσικολόγων έρχεται να κλονίσει τις ήδη τεταμένες ελληνοϊαπωνικές σχέσεις αλλά και να δώσει οριστικό χτύπημα στις αμφιβολίες για την ελληνικότητα του λεγόμενου "ιαπωνικού" πολιτισμού. Η νέα ανακάλυψη ανακοινώθηκε εχθές σε αρχαιολογικό συνέδριο στο Καμποχώρι Ημαθίας και αποδεικνύει περίτρανα ότι η δυναστεία Kamakura Shogunate (1192-1333μ.χ.), ιδρύθηκε από έλληνες αποίκους, επιγόνους των επιγόνων του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Η ανακάλυψη αφορά στην αποκωδικοποίηση της ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ μουσικής παρτιτούρας αυτής της περιόδου και σύμφωνα με τους αναλυτές θα προκαλέσει νέο διπλωματικό επεισόδιο και θα οδηγήσει σε αδιέξοδο τις σχέσεις Αθήνας-Τόκιο.

Να σημειώσουμε εδώ ότι οι σχέσεις των δύο χωρών δέχτηκαν ήδη το πρώτο σοβαρό χτύπημα στις αρχές Μαϊου 2008, όταν σε γνωστή ιστοσελίδα του Διαδικτύου αναρτήθηκε οπτικοακουστικό υλικό, το οποίο απεδείκνυε ότι το περίφημο "ιαπωνικό" τραγούδι Το λουλούδι της σφαγής (The flower of Carnage), είναι στην πραγματικότητα ελληνικό δημοτικό τραγούδι της τάβλας, εκδοχή που χλευάστηκε εντονότατα από Ιάπωνες ιστορικούς και μουσικολόγους. Ωστόσο, η αποκρυπτογράφηση της παρτιτούρας από τους έλληνες αρχαιολόγους και η ακριβής καταγραφή των συγχορδιών για κιθάρα από τους μουσικολόγους του περίφημου aimof.blogspot.com (βλ. ντοκουμέντο), δεν αφήνουν πλέον καμία απολύτως αμφιβολία.






Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η παρτιτούρα παραδόθηκε σε γνωστό μακεδόνα μαέστρο και θα παρουσιαστεί στο μουσικόφιλο κοινό στα μέσα Ιουνίου από την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης, στα πλαίσια των εκδηλώσεων για τον εορτασμό των γενεθλίων του Μεγάλου Στρατηλάτη.

Ας είμαστε λοιπόν όλοι εκεί.

Για να μας ακούσει ο κάθε καπηλευτής της μεγάλης ελληνικής ιστορίας μας.

Για να βροντοφωνάξουμε όλοι μαζί, ως τα πέρατα της γης:


"Ιαπωνία ξακουστή
του Αλεξάντρου η χώρα..."



και τα συναφή





Υ.Γ.

1. Για όποιον/α θέλει, οι στίχοι και οι συγχορδίες καθαρογραμμένοι, βρίσκονται στο www.disobey.net/aimofilia/krasaki.doc

2. Το πασίγνωστο πλέον video (αν δεν το έχετε δει, σπεύσατε) βρίσκεται εδώ
.

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΡΕ ΑΡΩΣΤΕ, ΕΚΑΤΣΕΣ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΕΣ ΤΑ ΑΚΟΡΝΤΑ;;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

Στα ιδια βηματα, Benni Lava:

http://www.youtube.com/watch?v=sdyC1BrQd6g

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραία η σύνδεση με τον εθνικισμό, πάλι μας έκανες και γέλασε το χειλάκι μας ρε αιμοφιλάκο αλλά δεν καταλαβαίνω με το κρασάκι του τσου, μα γιατί το βρίσκετε όλοι τόσο αστείο; Καλό είναι δε λέω έχει χαβά αλλά όχι πια και τόσο.

Οι συγχορδίες πάντως είναι ολόσωστες. σου βάζω 10 στα 10.

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ. THE NEW STANDARD. ΦΕΤΟΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ, ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΝΑ Μ'ΑΓΑΠΑΣ. ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΑΣΑΚΙ ΤΟΥ ΤΣΟΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΟ ΔΡΟΜΟ.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Σόρυ, κουμπάρε, αλλά σε πρόλαβε άλλος! Ο Μιλτιάδης Έβερτ είχε ήδη από το σχολείο γράψει για το πόσο ελληνική είναι Η ΑΠΟΝΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με Κωνσταντίνο, είναι αλήθεια ότι γελασαμε, το ξέρουμε οτι έχεις χιούμορ αλλά να σου υπενθυμίσω ότι άρχισες πάλι τα συνεχόμενα posts με αστεία και έχουμε να δούμε νέο ποίημα απο πριν τη σαρακοστή. Έχει περισσότερες απαιτησεις το κοινό ρε!

Εκ μέρους του κοινού

Ο Γενικός Διευθυντής ελέγχου ποιότητας του blog

Unknown είπε...

Πραγματικά, μπορουμε να παρατηρήσουμε αρκετές ομοιοτητες στην κουλτούρα των δύο λαών, κάτι που σημαίνει οτι οι έλληνες θαλασσοπόροι είχαν προ πολλού φτάσει τόσο μέχρι την Ιαπωνία, όσο και στην Αμερική (πρίν τον Κολόμβ, δηλαδή).
Ευχαριστούμε που το επισήμανες.
Παρεπιπτόντως, το βιντεάκι είναι τέλειο!!!

Ανώνυμος είπε...

Καλέ μας φίλε,
Μένω πραγματικά άφωνη με το μέγεθος της επιστημονικής σου ικανότητας και χαίρομαι που το 'λαγωνικό' που κρύβεις μέσα σου αποκαλύπτει ευρήματα που αγγίζουν τις πιο ευαίσθητες χορδές του έθνους μας (αλλά και εμένα προσωπικά).
Ωστόσο.
Δεν προκειται να πειστω, παρά μόνο όταν έρθει στο φως 'πραγματική' μουσική πατριτούρα της εποχής δηλαδή
α)με αλφαβητική σημειογραφία τύπου 1ου αιώνα μ.Χ. ή
β)με πρώιμη παρασημαντική σημειογραφία (για να αποδειχτεί και η σύνδεση με τα βυζαντινά).
Επίσης και η μέση παρασημαντική είναι ομοίως δεκτή καθως συμπίπτει χρονικά και με τη δυναστεία που ανέφερες αγαπητέ Αιμόφιλε. Οποιαδήποτε άλλο σύστημα παρτιτούρας και δη αυτό που καταθέτεις εσύ το οποίο χρησιμοποιείται από αυτοδίδακτους μουσικούς με μηδενική συστηματκή σπουδή πάνω στο αντικείμενο (βλ. οργανοπαίχτες των μουσικών στυλ ροκ, μπλουζ, ρεμπέτικο και τα συναφή) θεωρείται πηγή υπό αμφισβήτηση.
Πρέπει όλοι μας να συμβάλλουμε στην καθαρότητα της εθνικής μουσικής μας παράδοσης, η οποία σαφώς αγγίζει τα πέρατα της Γης και με τέτοια αίσθηση χρέους οφείλεις Αιμόφιλε να συνεχίσεις την έρευνά σου.
Με εκτίμηση.
Υ.Γ.Άλλωστε, κάθε ιστοριογραφική μελέτη που σέβεται τον εαυτό της απαιτεί διασταύρωση των πηγών.

ο αποτέτοιος είπε...

Θα συμφωνήσω με την αποπάνω μου. Που είναι τα ατράνταχτα επιστημονικά στοιχεία τα οποία μετα από ενδελεχή μελέτη θα μπορέσουν να πείσουν τους απανταχού επιστήμονες; Δεν περίμενα από εσάς τέτοιες προχειρότητες! Τσ τσ τσ τσ τσ τσ !

Ανώνυμος είπε...

Πω πω τι γελιο ριξαμε πάλι!Το βίντεο τα σπάει...Χύνω ομο,αχ τι κάνω!
Επι τη ευκαιρια να συστυηθώ,σχετικα καινουργια στο blog σας,σας ανακαλυψα μέσω των 'ωχράδων'...Χάρηκα για την γνωριμια παιδια,
Ρβξ!

demetrat είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
demetrat είπε...

Νάσαι καλά αιμόφιλε,
ο κύριος με -τά-σου.
Και με το κρασάκι του Τσού.
Έχω δυό μέρες που γελάω.

demetrat είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Παιδια τωρα ειδα τις συγχορδιες....δεν παιζεστε.....ειναι τρελος ο ερχηγοε,aim of keep going...

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχαχαχαχα πω ρε φιλε δεν ποαιζεσαι ολα τα λπεφτα...καλη δουλεια συνεχιζε ετσι...
ρβξ